Stația de metrou Tudor Arghezi de pe Șoseaua Berceni, construită de la zero de către comunitatea Sectorului 4, va deveni operațională miercuri, la ora 11.30, potrivit unui comunicat de presă.
Circulația trenurilor de metrou se va face într-un sistem de tip pendulă, între Tudor Arghezi și Berceni, urmând ca, ulterior, preluarea fluxului de călători să se facă „în lung”, până la Pipera.
Citește și: Parcarea de pe Şoseaua Berceni din București, independentă energetic şi cu sisteme de ultimă generaţie
Primăria Sectorului 4 anunță că, potrivit graficului aprobat de Metrorex, circulația trenurilor de metrou se va face într-un sistem de tip pendulă, între stațiile Tudor Arghezi și Berceni, urmând ca, ulterior, după finalizarea lucrărilor la sistemul de automatizare, preluarea fluxului de călători să se facă „în lung”, de la stația Tudor Arghezi până la stația Pipera.
Intervalul de circulație a trenurilor între stațiile Berceni și Tudor Arghezi va fi, într-o primă fază, de 8 minute, pentru ca apoi, acest interval să fie redus la 4 minute.
Odată cu darea în folosință a acestui obiectiv de investiții, va fi deschisă publicului și parcarea de tip park&ride, cu o capacitate de peste 350 de locuri, ce deservește noua stație de metrou.
Linia de metrou și stația Tudor Arghezi sunt construite la suprafață, iar investiția s-a făcut cu fonduri europene prin Programul Operațional Infrastructură Mare.