Primarul general al Capitalei, Nicuşor Dan, spune că realizarea pasajului de la Doamna Ghica sau a celor trei pasaje realizate în sectoarele 3 şi 4 nu au ameliorat traficul din Capitală.
Edilul general a declarat, pentru Digi 24, că traficul intens din Municipiul Bucureşti a fost generat de modul în care s-a dezvoltat oraşul din punct de vedere urbanistic, în urma miilor de PUZ-uri aprobate de Consiliul General.
Citește și: Sectorul 4 al Capitalei a dat ordinul de începere pentru reconstrucția totală a Planșeului Unirii
Deși în campania electorală spusese că va veni cu soluții pentru decongestionarea traficului, acum, după 3 ani de mandat vine cu o propunere aiuritoare, hilară, spunând că podurile inaugurate în București, în anul 2023, nu ajută cu nimic la traficul din București.
”Nu există, din păcate, reţetă miraculoasă. Adică, am aruncat cu blocuri, 20 de ani, încoace şi încolo prin Bucureşti şi acum – o baghetă magică, numită tot PUZ, cu nişte poduri, nişte lucruri din astea care să rezolve. Nu se poate.
Vă dau un singur exemplu. În 2023, în Bucureşti s-au făcut patru poduri importante. S-a terminat Podul de la Doamna Ghica, podul pe care l-a făcut primarul Sectorului 4 pe Metalurgiei şi două poduri pe care le-a făcut primarul Sectorului 3 la ieşirea către Constanţa. Nu s-a simţit asta în traficul din Bucureşti, pentru că soluţia la traficul din Bucureşti nu este să faci două, patru, zece poduri. Soluţia este să convingi oamenii să folosească transportul în comun, în loc de maşina proprietate personală“, a spus Nicuşor Dan, care se declară, astfel, un dușman al progresului, deși a participat mândru de el la inaugurarea podului de la Doamna Ghica.
Soluția prezentată de Nicușor Dan, dată impersonal, este ca și cum ar trebui să intervină vreo Divinitate, care să-i convingă pe oameni să folosească un transport în comun excepțional, care, de fapt, și el este la pământ!
Iată, ce le recomandă primarul general al Capitalei, bucureștenilor, să circule cu:
- metroul
- tramvaiul
- autobuzul
Și, uite așa, podurile construite nu sunt bune la nimic, indiferent de cât de multe se vor construi, pentru că problema traficului va fi rezolvată prin convingerea oamenilor (de către cine, și cu ce argumente?) să circule cu mijloacele de transport în comun!
Cam acestea ar fi variantele recomandate de către Nicușor Dan! Și, sigur, vom avea un trafic decent și civilizat! Vă dorin drumuri bune!